Khat

>> Sabtu, Jun 06, 2009

Mula2 nak tido..tp bile baring je kt atas katil tu...huhu..xleh r tido..dh pakse..xleh gak..nak bwat camne..ni r..so sesape bace post ni saya nasihatkan korg jangan r banyak tido waktu siang(padahal sendiri ske tido siang..hehe)...kn dah jadi burung hantu..haha

So pe yang saya bwat?
Sambil2 bukak fwenster n baru je tambah seorang kawan baru(thanks 4 becoming my fren..i'm so happy) n mendonlot window 7 tp juz for trial version..nak tunggu donlot tu punye ar lama..so saya pun tetibe terasa nak bwat khat...lama xbwat khat..lagi pun khat tu orang tempah..dah lame tempah..tapi disebabkan kekangan masa, ada macam2 bende nak kene bwat so tertangguh lame gak r.sian kt orang yang tempah tu...tapi bwat jugak r..xelok bg orang tunggu lame2...customer kn?hehe.tp disebabkan lame sangat xbwat, so xbrape elok r n sangat lame pulak nak bwat..ye r tangan dah kurang cekapkn sebab lame sgat tinggal..hehe


blom siap sepenuhnye lagi..cadang nak bwat border..tapi xdecide lagi nak pkai border yg camne..^_^

2 komen:

IzWaN RaiF Ahad, Jun 07, 2009  

Tringt lg dulu ko btkn khat nama aku, smpai skrg aku smpn lg insyllah...

khallikhir Khamis, Jun 11, 2009  

thanks 4 ur appreciation..i'm glad 2 hear dat..

Catat Ulasan

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP