Hari-hariku yang Sukar..

>> Ahad, Jun 14, 2009

Sepanjang cuti ni sejak 19 Mei 2009 sehingga kini,sy dirudum plbagai musibah...bile pk pk balik sedih..mmg sgt3 sedih..tp nk bwt cmne..klau kite usaha sekuat mane dan pe yang berlaku sebaliknye..kene lah kite terima dengan redha...(tu la cakap senang, nak bwat susah...) tapi xmustahil kan kan? Pernah sy terbaca dalam buku mane ntah..dalam tu die kate bile kita ditimpa musibah..kite jgn asyik salahkan diri kita..nanti jadi down sangat..dan kite kene cakap kat diri kita yang semua yang berlaku di luar kuasa kita (yang kita xdapat ubah r mcm hati dan perasaan orang) kita luahkan dan mohon pertolongan-Nya..kemudian berserahlah kepada-Nya..

0 komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP