Huhu..Kemaskini Blog~

>> Jumaat, Disember 04, 2009

Salam alaik..

Dari petang semalam sampai la tengah malam tadi dok perbetulkan blog nih. Mulenye nak cari jump break. So gi la bukak kat blogger n cari sal jump break tu. Aku pon ikut la instructions yg ade. Line by line aku bce. Tapi silap aku gak. entah pe yang aku silap tekan. die kan kne main setting, template html.. terus blog aku jd gile. post jd cm pe ntah. susah nak explain. tapi bile ku amati dengan teliti, masalah tu dapat jugak diatasi. xpe la. segala kesulitan dan kesusahan yg menimpa pasti ade hikmahnya. hikmahnya yang aku nampak, aku tau sedikit sebanyak tentang blog nih. Alhamdulillah. Bagi yang selalu melawat blog ini pasti perasan kan..template blog aku berubah. masih banyak lagi kekurangan dalam blog ini dan insya-Allah dari semasa ke semasa akan diperbaiki. Cume ade satu kurangnya dalam blog aku kali ni. List followers aku jd empty balik. huhu~ seday jugak la. tp xpe. mase akan menentukannya. =)

1 komen:

JkiNG Isnin, Disember 28, 2009  

nice blog^_^
salam ziarah..

Catat Ulasan


  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP