Belanje sakan!!!

>> Khamis, Julai 30, 2009

Alhamdulillah..setelah lame menunggu akhirnye...masuk pn duit JPA...
cuak gak r sebab lame sangat tak masuk...ingatkan dah kene potong..huhu...

and then...cam biase r...bile dah ade duit..mule nak itu, nak ini...

tanggal 26 Julai 2009, jam 8.30 malam, dengan restu ayahanda dan bonda, ku beli la jam tangan...

asalnye memang ade jam tangan..tapi sayangnye rosak...ye r beli jam tangan yang murah je...
last last pikir punye pikir..sebab beli jam tangan ni...
1. tengok mase (mesti r..klau tak, bwat pe nak beli kan?)
2. melaram (hehe, biase r lumrah alam..ske pada kecantikan)
3. nak bende yang tahan lama (sebab tu harga die boleh tahan mahal...huhu)
memang r alah membeli....tetapi untuk kejar kualiti perlulah 'pengorbanan'...huhu
wangku~...terbang...

semoga dengan jam ini saya akan lebih menghargai masa... ^_~

0 komen:

Catat Ulasan

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP